Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos:

1. Citește termenii și condițiile aflate mai jos în care se pot returna produsele
2. Completează formularul de retur și asteaptă să fii contactat de colegii noștri telefonic sau printr-un email
3. Dacă ai primit confirmarea că indeplinești condițiile de retur te rugăm să trimiți produsele prin intermediul unei firme de curierat fără ramburs la adresa indicată de către colegii noștri în răspuns. Costul returului este suportat în intregime de tine, cumpărătorul.
4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul cererii de retur, iar apoi trimite-ne numărul de AWB și firma de curierat cu care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiintati că au fost trimise și cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fi recepționate!
5. După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.

 

Termeni și condiții

Returul produselor se acceptă conform termenilor și conditiilor mentionați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor. Cheltuielile de returnare sunt suportate de către consumator.
Îți recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeasi stare în care a fost livrat, în ambalajul original, care trebuie să aibă același conținut ca la livrare.

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

 

Excepții:

Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
a. Licențe software (din această categorie fac parte și produsele ce dețin sisteme preinstalate)
b. Consumabile (cabluri, suruburi, mufe, etc)
c. Extensii de garanții etc.
d. CD-uri desigilate
e. Produse de tip comandă specială, indiferent de categorie aduse în stoc în urma unei comenzi ferme din partea ta și a efectuării plății în avans, nu pot fi returnate.

DE REȚINUT!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a nu accepta produsul returnat.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

Suma aferentă returului se rambursează într-un cont bancar, în contul din care s-a făcut plata.

Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizică pe persoana juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesie a produselor. Termenul de soluționare este de până la 30 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanța eliberată de către firma de curierat pe persoana juridică.

Dacă produsele de returnat au fost însotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să accesați pagina de reclamații.

 

Abonează-te la newsletter